Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Σύνθεση με θαλασσόξυλα

 Γειά σας...
Μετά από μέρες αποφάσησα να κάνω μία θαλασσινή σύνθεση με ξύλα που ξέβρασε η θάλασσα.
Την  διακόσμησα  με κοχύλια, βότσαλα και μια δική σου έμπνευση , γάζα με powertex, να θυμίζει δύχτια πεταμένα.
Ελπίζω να σας αρέσει.


Στα βράχια της σύνθεσης ήρθε και ένα χαριτωμένο δελφινάκι να ξεκουραστεί λίγο απο το παιχνίδι του.

Με αυτή τη δημιουργία συμμετέχω στον καλοκαιρινό διαγωνισμό που διοργανώνει το Δελφινάκι.


http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/2013/05/blog-post_14.html



20 σχόλια:

  1. Τι ωραίες που είναι αυτές οι συνθέσεις με τα θαλασσόξυλα ή αλλιώς γυαλόξυλα!
    Σου εύχομαι ν απολαμβάνεις στιγμές χαλάρωσης τις καλοκαιρινές βραδιές Ματίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Χαρά μου. ΄Οντως εκεί που απολαμβάνω τον καφέ μου και χαλαρώνω είναι η βεράντα μου και φυσικά η σύνθεση διακοσμεί το τραπεζάκι.
    Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη σύνθεση Ματίνα μου ότι πρέπει για το τραπέζι της βεράντας!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιότατη η καλοκαιρινή σου σύνθεση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφη σύνθεση και σ' ευχαριστώ που μου έκανες και εμένα μια δώρο. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax Xριστινάκι!! αυτές τις συνθέσεις θα τις θυμόμαστε για όσο διάστημα κρατήσουν τα εγκαύματα που έχουμε από τη θερμή σιλικόνι. Δεν πειράζει όμως άξιζε ο κόπος.
      Σ'ευχαριστώ πολλά φιλιά !!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφη και δροσερή σύνθεση.Χαλάλι τα εγκαύματα αφού έχεις αυτό το αποτέλεσμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφη και δροσερή σύνθεση.Χαλάλι τα εγκαύματα αφού έχεις αυτό το αποτέλεσμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Κατερίνα ,αυτό λέω και εγώ αλλά ακόμη πονάνε.
      Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρεσε πολύ στο δελφινάκι γιατί ειναι στο στοιχείο του :) μου άρεσε ως σύνολο και που έβαλες αυτό το δίχτυ , συμφωνώ...και που έγραψες το όνομα σου στην πετρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω το δελφινάκι χάρηκε πολύ που εμφανίστηκε και το ξαδελφάκι του εκεί... όπως είπα και πριν μου άρεσε πολύ, ένας λόγος παραπάνω τώρα (με την καλή έννοια , μη παρεξηγηθώ) :) τι όμορφα που το παρουσίασες, το έγραψες , μου άρεσε πολύ, ευχαριστώ για τη συμμετοχή, καλή επιτυχία

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ δελφινάκι, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Όσο για το δελφινάκι μου στολίστηκε για να είναι όμορφο στον διαγωνισμό του ξαδέλφου του.
      Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο,μακάρι να έμενα κοντά σε θάλλασα να είχα και εγώ θαλασσόξυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ μη νομίζεις ότι μένω κοντά,από τη Λάρισα μέχρι τα παράλια της είναι περίπου 50 χιλ. έτσι όταν πήγα για το πρώτο μου μπάνιο βρήκα την ευκαιρία και τα μάζεψα.
      Φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολυ ομορφη συνθεση!!!!!Μπραβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή