Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Επιστροφή στις δημιουργίες


Όπως σας είχα υποσχεθεί θα σας δείξω μερικές δημιουργίες που έκανα πριν το καλοκαίρι.


Κρυστάλλινες  καράφες  με  gel paste.





                               


                                        Μπουκάλια σε ανατολίτικο στυλ.
                     




                             





                       Γυάλινο μπουκαλάκι με ποτό μανταρίνι για τη φίλη μου Τάνια,
                                      






                     Για φίλους και γνωστούς.
 


                                     
                       


                              Μεταλλική φρουτιέρα, με κρακελέ 2 συστατικών και πατίνα






















Να είστε καλά!!!
Πολλά φιλιά!!!!


20 σχόλια:

  1. πολύ όμορφες δημιουργιες
    καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κάθε εργο σου, είναι ξεχωριστό!συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ματίνα μου πανέμορφες όλες σου οι καράφες και τα τριανταφυλλένια σου !!
    Μακάρι να ήξερα και πως γίνεται !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Nikol μου . Ότι θες μπορείς να με ρωτήσεις,
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία έγιναν τα μπουκάλια σου, οι δε καράφες, τέλειες!!!!!
    Μου άρεσε πολύ και η φρουτιέρα με τις παπαρούνες και το υπέροχο κρακελέ! Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!!!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!!
      φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες και σικατες όλες σου οι δημιουργίες, αλλά και η φρουτιερα σου ειναι πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα! Και οι καράφες και η φρουτιέρα σου. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλη μου να σου ζήσει το εγγονάκι σου να είναι γερό και τυχερό!!Πολύ χαίρομαι που έγινες γιαγιά.Οσο για τις δημιουργίες σου είναι φανταστικές ,τα μπουκάλια σου είναι τέλεια .Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή