Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Καλή χρονιά

Καλή χρονιά φίλοι μου!!!
Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι διαφορετικός από τον προηγούμενο .Να είναι καλότυχος και ευλογημένος, να φέρει υγεία , ευημερία , ευτυχία ,νέες ελπίδες, νέες προσδοκίες και να αφήσει στο παρελθόν τις πίκρες .












                                








                                         'Αλμπουμ  φωτογραφιών για μια φίλη



                            











                                                          Για το μικρό μου εγγονάκι





Καλή εβδομάδα!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Είναι όλες οι δημιουργίες σου φανταστικές !!!!! Μπράβο !!! Και τα ημερολόγια και το άλμπουμ πάρα πολύ όμορφα όλα !!! Καλή Χρονιά να έχεις και κάθε καλό στο σπιτικό σου !!! Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ράνια μου , Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά. Φανταστικές δημιουργίες.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι όμορφα που είναι όλα! Κι αν είναι εμπνεύσεις της στιγμής όπως λες είναι υπέροχα... Καλημέρα & καλή χρονιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστίνα μου ! την καλημέρα μου και καλή χρονιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά Ματίνα μου !!! Τριανταφυλλένια θα σου πω αφού οι λουλουδιασμένες σου δημιουργίες είναι υπέροχες , το άλμπουμ κλέβει την παράσταση και το δωρ'άκι του μικρού υπεροχο !! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Νικόλ μου ! χαίρομαι που σου άρεσαν ! Το γούρι του μικρού θα το πάω αύριο αυτοπροσώπως !! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφες δημιουργίες!!!!!Καλή χρονιά και ευτυχισμένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ όμορφες δημιουργιες ,πραγματικά μου άρεσαν πολύ ....
    καλή χρονιά ,με υγεια και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αρέσουν οι δημιουργίες μου! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!!

      Διαγραφή
  7. Οι δημιουργίες σου Ματίνα υπεροχες και πάντα ξεχωριστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. É maravilhoso vir aqui e descobrir tanta riqueza de criatividade.
    Por exemplo: o relógio em forma de bule (ou chaleira) em um tecido, que aqui chamamos de etamine, que é próprio para certo tipo de bordado... isso é lindo!!!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα όλα!! Καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή